torsdag 27 augusti 2015

Guldkant!


En restaurang med guldkant, rekommenderas!
 
Besöker du Västervik av någon anledning och är hungrig skall du inte tveka att äta på Restaurang Guldkant vid Fiskaretorget. Prisvärt med vällagad mat av världsklass.             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar