torsdag 20 augusti 2015

Fika i augustisverige!

 
 
En resa till grannstaden en onsdag, vädret var toppen och alla tyska turister vimlade runt på gator och torg. Vad var bättre då än att ta en fika på torget i augustisommarsverige! Jo så fick det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar