måndag 10 augusti 2015

Wärdshuset i Gamla Linköping!

På besök i Gamla Linköping.
 
Sommaren kom som på beställning för alla som inte har avslutat sin semester. De flesta har återgått till arbetet. Man kan väl inte påstå att vädret varit det bästa under industrisemestern utan regn och måttliga temperaturer har dominerat. Men som sagt nu har vi en rejäl högsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar