måndag 26 december 2011

Dagmar slog till rejält!

Annandag Jul 2011, 11,2 plusgrader, snarare vår än vinter. Märkligt detta!

Gäller även järnvägarna!

I natt har Dagmar varit i farten i hela norden, orkanvindar som har ställt till det rejält, trafikproblem, nerblåsta träd. Vilka skador orkanen har ställt till med vet man väl först framåt dagen. Vi avvaktar och och får läsa i media angående detta, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar