lördag 2 juni 2012

Blåsigt, man får höstvibbar!

Finns det något jobbigare när solen skiner men att det blåser och det är kastvindar jag talar om. Just idag är det sådant väder, bättre att det regnar ta mig tusan. Vi har åter en helg och det verkar som vädret prickar in varje helg för att vara dåligt. Måndag har vi åter fint väder ska ni se. Nu har jag tvättat bilen och det var inte lätt, hade grannens bil stått ute så hade den blivit tvättad trots att det var min bil som jag spolade vatten på, så blåste det. Nog talat om detta, Stockholm maraton går ju av stapeln idag, hur kul är det under rådande omständigheter och i morgon stor flygdag på Malmen i Linköping, blåser denna bort månne, förutsättningarna är ju inte så goda som det verkar idag, tyvär.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar