måndag 5 december 2011

Sluttittat på skidskytte i TV4

Sportcentralen (märkligt namn förresten) har gjort att jag nu slutat att se skidskytte. Skulle jag mot förmodan se det så väljer jag Eurosport, då slipper man hela tiden bli avbruten av en massa meningslös reklam. Går jag på fotboll så kollar jag inte på alla reklamskyltar utan på fotbollen så klart. Nej, SVT med Vinterstudion är klart överlägset Sportcentralen. Ett förlorat år med TV4 och skidskytte, troligtvis är det inte bara jag som tappat intresset för denna TV4 sport. Folk är rent av förbannade att kanalen som sänder reklam och därimellan några snuttar program köpte över skidskyttesporten, hoppas ordningen är återställd tills nästa säsong att SVT:s proffs tar hand om detta, annars är det kört för skidskyttet. Over and out!
Läs artikel HÄR!

5 kommentarer:

  1. Håller till fullo med TV4 lyckades med konststycket att sabba hela skidskytteupplägget med sitt röriga och dåliga program.

    SvaraRadera
  2. för jävligt att TV4 har detta, fiasko är bara förnamnet

    SvaraRadera
  3. Skyll på Skidskytteförbundet som valde pengarna i stället för kvaliteen. Dom har bundit ris åt sin egen rygg1 Tyvärr! Kommer inte skidskyttarna att leverera nu så är det nog slutet för skidskyttet!

    SvaraRadera
  4. Det var längesen jag blev så heligt förbannad över något. Är så fruktansvärd trött på TV 4 och hur dom förstör filmer och andra program!!

    SvaraRadera
  5. tv4 är skit...marknadskrafter är skit...skidskytte har blivit skit...tyvärr...
    jan andersson

    j

    SvaraRadera