Några bilder från 2011, en jul bland barnen och vuxna! Tomten kom på ett kort besök även denna julen. God mat och klapputdelning betecknade denna jul, dock fanns det inte ett endaste snökorn så långt ögat kunde se. Men sammanfattningsvis var det en julafton i världsklass!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar